O.J מומחים למכירות וניהול. קבוצת O.J מתמחה בארבעה תחומים עיקריים:
חברת O.J פועלת משנת 1995 בתחום שיפור ביצועים של מערכי מכירות. הקמה ,השבחה וניהול מכירות ושירות.
החברה פועלת בשלושה תחומים
![](https://oj.co.il/wp-content/uploads/2022/08/Asset-23.png)
הגדלת מחזור, הגדלת רווח, הגדלת כמות לקוחות, הגדלת מגוון המוצרים הנמכרים ועוד… ( לפי צורכי הלקוח )
![](https://oj.co.il/wp-content/uploads/2022/08/Asset-22.png)
תהליך מיוחד קצר ומהיר, צמצום משמעותי של תחלופת אנשי המכירות, יכולת להתאים את המועמדים לתרבות הארגון ועוד…
![](https://oj.co.il/wp-content/uploads/2022/08/Asset-21.png)
הגדלת אחוזי סגירה, צמצום ההנחות הניתנות ( מו"מ ), שימור לקוחות, הגדלת כמות ההפניות מלקוחות ועוד…
בניית מערך מכירות אופטימאלי והשבחת כלי הניהול ובקרת המכירות:
- בנייה והטמעה של תוכנה לניהול מכירות קרי, כלי ניהול ממוחשבים (קוקפיטים) המתממשקים למערכות התוכנה הקימות לשם ניהול אפקטיבי, חיסכון בזמן ושיפור הביצועים של אנשי המכירות.
- הגדרת משימות ומבנה מחלקת המכירות, כגון:
- בניית מבנה מחלקה וחלוקת עבודה יעילה התואמים את צרכי החברה
- בניית נהלי עבודה לתפקידים השונים במערך המכירות והשרות
- כמות אנשי המכירות ופריסתם בארץ
- הגדרת תפקידים לשם ניצול מקסימאלי של העובדים ע"פ מבנה המחלקה האופטימאלי
- הגדרת קהלי יעד נוספים
- שדרוג והתאמה של השיווק והאסטרטגיה לצורכי החברה.
- בניית מערכת יעדים ותגמולים חכמה, המותאמת לצרכי הארגון.
- אפיון פרמטרים חשובים לתגמול (יעדים איכותיים וכמותיים).
- בניית המערכת ככלי מחשובי אוטומטי, והטמעתה בארגון.
- בניית מודל ABC – מודל לניתוח וניהול תיקי לקוחות והטמעתו.
- יצירת תוכניות עבודה ותחומי אחריות לאנשי המכירות.
![](https://oj.co.il/wp-content/uploads/2022/08/Asset-3.jpg)
![](https://oj.co.il/wp-content/uploads/2022/08/Asset-4.jpg)
- יצירת תוכניות עבודה ותחומי אחריות לאנשי המכירות.
- אפיון והטמעה של תוכנה לניהול לקוחות, והטמעת טכניקות מתקדמות לעבודת ניהול ומכירות ממוחשבת (בעזרת תוכנת CRM הקיימת או בניית מיני CRM על גבי האקסל).
- בניית תוכנית קליטה והדרכה לאנשי מכירות חדשים.
- עבודה על פי יעדים ברורים ומדידים הן של המנהל והן של אנשי המכירות לסוגיהן.
- ביצוע טלמרקטינג וטלמיטינג יזום ללקוחות קיימים וחדשים.
- טיפול מקצועי בניתוח ומעקב של הצעות מחיר ותהליך ה – FOLLOW UP
- נוהלי ישיבות אישיות ומחלקתיות .
- שימור וקידום עובדים ויצירת ערך פנימי למחלקה
- תהליכי משוב פנים ארגוני כולל תוכנה לניהול משובים.
- ניתוח וייעול מבנה ההוצאות בחברה.
- הקניית כלי אימון – OJT למנהל המכירות והפיכתו למאמן פנים ארגוניTrainer Train The.
כמות הנושאים שיטופלו ומידת ההשקעה בכל נושא יקבעו במשותף ע"פ התנהלות הפרויקט,
צרכי החברה והתקציב, בהתאם לצרכי הלקוח ולהחלטת מנהל הפרויקט.