ייעוץ וליווי

O.J מומחים למכירות וניהול. קבוצת O.J מתמחה בארבעה תחומים עיקריים:

חברת O.J פועלת משנת 1995 בתחום שיפור ביצועים של מערכי מכירות. הקמה ,השבחה וניהול מכירות ושירות.

החברה פועלת בשלושה תחומים

ייעוץ וליווי

הגדלת מחזור, הגדלת רווח, הגדלת כמות לקוחות, הגדלת מגוון המוצרים הנמכרים ועוד… ( לפי צורכי הלקוח )

 

גיוס והשמה

תהליך מיוחד קצר ומהיר, צמצום משמעותי של תחלופת אנשי המכירות, יכולת להתאים את המועמדים לתרבות הארגון ועוד…

 

הדרכות

הגדלת אחוזי סגירה, צמצום ההנחות הניתנות ( מו"מ ), שימור לקוחות, הגדלת כמות ההפניות מלקוחות ועוד…

 

בניית מערך מכירות אופטימאלי והשבחת כלי הניהול ובקרת המכירות:

  • בנייה והטמעה של תוכנה לניהול מכירות קרי, כלי ניהול ממוחשבים (קוקפיטים) המתממשקים  למערכות התוכנה הקימות לשם ניהול אפקטיבי, חיסכון בזמן ושיפור הביצועים של אנשי המכירות.
  • הגדרת משימות ומבנה מחלקת המכירות, כגון: 
    • בניית מבנה מחלקה וחלוקת עבודה יעילה התואמים את צרכי החברה
    • בניית נהלי עבודה לתפקידים השונים במערך המכירות והשרות
    • כמות אנשי המכירות ופריסתם בארץ
    • הגדרת תפקידים לשם ניצול מקסימאלי של העובדים ע"פ מבנה המחלקה האופטימאלי
    • הגדרת קהלי יעד נוספים 
  • שדרוג והתאמה של השיווק והאסטרטגיה לצורכי החברה.
  • בניית מערכת יעדים ותגמולים חכמה, המותאמת לצרכי הארגון.
    • אפיון פרמטרים חשובים לתגמול (יעדים איכותיים וכמותיים).
    • בניית המערכת ככלי מחשובי אוטומטי, והטמעתה בארגון.
  • בניית מודל ABC – מודל לניתוח וניהול תיקי לקוחות והטמעתו. 
  • יצירת תוכניות עבודה ותחומי אחריות לאנשי המכירות.
  • יצירת תוכניות עבודה ותחומי אחריות לאנשי המכירות.
  • אפיון והטמעה של תוכנה לניהול לקוחות, והטמעת טכניקות מתקדמות לעבודת ניהול ומכירות  ממוחשבת  (בעזרת תוכנת CRM הקיימת או בניית מיני CRM על גבי האקסל).
  • בניית תוכנית קליטה והדרכה לאנשי מכירות חדשים.
  • עבודה על פי יעדים ברורים ומדידים הן של המנהל והן של אנשי המכירות לסוגיהן.
  • ביצוע טלמרקטינג וטלמיטינג יזום ללקוחות קיימים וחדשים.
  • טיפול מקצועי בניתוח ומעקב של הצעות מחיר ותהליך ה – FOLLOW UP
  • נוהלי ישיבות אישיות ומחלקתיות .
  • שימור וקידום עובדים ויצירת ערך פנימי למחלקה
  • תהליכי משוב פנים ארגוני כולל תוכנה לניהול משובים.   
  • ניתוח וייעול מבנה ההוצאות בחברה.
  • הקניית כלי אימון  – OJT למנהל המכירות והפיכתו למאמן פנים ארגוניTrainer   Train The.

כמות הנושאים שיטופלו ומידת ההשקעה בכל נושא יקבעו במשותף ע"פ התנהלות הפרויקט, 
צרכי החברה והתקציב,  בהתאם לצרכי הלקוח ולהחלטת מנהל הפרויקט.